CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

5 Nov 2012

siapa nak makeover rumah secara percuma, yayy! :D

Kepada sesiapa nk rumah kelihatan nmpk menarik dan cantek dengan wall korg bercorak2 bagai moh la try nie..mn la tau kot2 murah rezeki kn...


jom tgk2 blog nadiafarahida....nmpk bilik pink nie..klo la airis dpt blik cmnie kn best....muhahahaha...sekali dpt ubah rumah tamu aku pon kelass jugak kn....ok nie semua hasil tgn dr Wall MakeOver By Na.....sape2 yg berminat leh la terjah FB beliau..

saya nak nadia pilih rumah saya untuk di makeover oleh wall makeover by na kerana inginkan kelainan pada rumah yang saya duduki sekang walaupun rumah kecik tapi mampu menampak keselesaan yang maksimun dengan terdapat nye dinding yang menarik =) saya juga menyukai segala deco dan idea yang nadia update di belog...sgt2 berguna bkn pd saya shja malah kpd semua yg membaca blog nadia =)

*aku xreti nk buat ayt bodek tp dengan hrp agar leh mng...free beb sape xtau..umh nmpk cntek dengan price yg min..yehaaaa

2 comments:

  1. salam mama AiRiS QAiREEN! :)
    nadia singgah sini ye. thank you so muchhh sebab sudi join. nanti nadia telek satu-satu k. :)
    dan nanti nadia akan upkan semua link peserta yang dah join. thank you dear! :))

    ReplyDelete